איך מתקינים חזית מאווררת

חברתנו מציעה שירותי להתקנת חזיתות מאווררות וחיפוי חזיתות עם לוחות HPL ופייבר צמנט.

מחיר ההתקנה יכול להשתנות גם למעלה וגם למטה בהתאם לנפח, מורכבות הביצוע.

התקנת החזיתות מאווררות מתבצעת הן בעזרת בניית קונסטרוקציה אלומיניום. בחירת הפרופילים וזויות תליה תלויה במספר הקומות של הבניין, בחוזק הקירות שלו, בסוג ובמשקל החומר שמתקינים.

קונסטרוקציית אלומיניום משמשת להרכבת חזית מאווררת על מבנים רב קומות ובתים פרטיים. היא עמידה בפני קורוזיה ומסוגלת לעמוד במשקל גדול של החומר הפונהמותקן.

חיפוי hpl

כדי להתקין את החיפוי החיצוני לקונסטרוקציית אלומיניום משתמשים בברגים עם ציפוי מיוחד, ניטים או דבק.

חיפוי HPL

איך מתקינים חזית מאווררת?

התקנה של חזיתות מאווררות מתחילה בהכנת פריסה ובחירת חומרים. השלב החשוב ביותר בהתקנה הוא תיאום הפרויקט ובחירת כל החומרים. השלב הבא צריך להיות רכישת 90% מהחומרים.

במיוחד אציין את החשיבות של בחירת זויות תלייה נכונים. כל משקלו של החיפוי יתמך על ידי אלמנטים אלו, אז אל תדלגו על שלב זה. לאחר מכן, יש לקחת אנשים למתקן ולהתקין פיגומים.

לפני התקנת חזית מאווררת, אין צורך ליישר הקירות; החזית המאווררת מאפשרת  להסתיר את חוסר האחידות שלהם. בעת ההתקנת הקונסטרוקציית אלומיניום, יש צורך להסיר אלמנטים ישנים, אריחים, שלטים וכו '.

השלב הבא כולל סימון הקירות, התקנת זוויות ופרופילים. עבודת התקנת החזית נמשכת בהתקנת פרופילי אלומיניום ובניית קונסטרוקציה להתקנת החיפוי. כבר בשלב זה החלונות ממוסגרים בשיפועים. לכן, אם פספסתם את הצעד הראשון החשוב ביותר – תיאום הפרויקט, צבע, חומר שיפוע – אז העבודה תיעצר כאן. במקום התקנה נמרצת של החיפוי חזית, נקבל מתקיני סרק חסרי מוטיבציה, חיפוש אחר מעצב שאחראי על תיאום הצבע, וייצור ארוך של הקרשים המיוחדים הללו. כמובן שחלונות ודלתות כבר צריכים לעמוד בזמן התקנת הזית מאווררת.

בשלב ההתקנת קונסטרוקציה מותקנות מערכות הנדסיות נוספות: ניקוז, תקשורת מיזוג אוויר, מעקב וידאו ואחרות.

חומר החיפוי מחובר למסגרת באמצעות ניטים, קליימרים, ווים, בהתאם למאפייני החיפוי עצמו. ניתן לחלק את דרכי ההידוק של החומר החיפוי לגלוי ולנסתר. עם הידוק גלוי, אלמנטי ההידוק נשארים גלויים. עם זאת, אתה לא צריך להיות מאוד מוטרד, אטב זה הופך בלתי נראה ממרחק של כמה מטרים מהקיר, ובו בזמן הוא בטוח יותר וזול יותר מהנסתר.

התקנה נסתרת –  כאן אנו יכולים לציין את מערכות הדבק על בסיס פולימר MS ו-Sika, שכבר הפכו לסטנדרט להתקנה נסתרת של לוחות לחיפוי חזית . התקנה בהדבקה דורשת צוותי התקנה מוסמכים ביותר, עלות התקנת חזית מאווררת על התקנה גבוהה יותר. 

 

חיפוי HPL בקירות חיצוניים

פרויקט לדוגמה ברחובות – חיפוי קירות חיצוניים של בית הספר  בלוחות HPL. בפרויקט אדריכלי הייתה מסימה לבצע חיפוי קירות חיצוניים בלוחות HPL בשילוב עם אבן

קרא עוד...

ארונות שירות בלובי

ארונות שירות בלובי. חיפוי ארונות בלובי. מה אנחנו מתכוונים שאומרים ארונות שירות בלובי ? בכל בניין מגורים וכל מבנה מסחרי יש ארונות שירות כמו ארונות

קרא עוד...

חיפוי פייבר צמנט

פרויקט לדוגמה בנתניה – חיפוי קירות בלוחות פייבר צמנט אפור. פנה אלנו לקוחה, בעלת פנטהאוז בקומת 17. לפי פרויקט אדריכלי הקירות חיצוניים מחופים לוחות פייבר

קרא עוד...

חיפוי לובי בלוחות HPL

פרויקט לדוגמה בת"א – חיפוי לובי וביצוע ארונות שירות מלוחות HPL בבניין מגורים חדש. פרויקט מאוד מיוחד ויפה. לפי עיצוב אדריכלי היה צריך לבצע חיפוי

קרא עוד...

חיפוי HPL במבנה מסחרי

פרויקט לדוגמה בת"א – חיפוי קומת כניסה של מבנה מסחרי בלוחות HPL. מבנה מסחרי של 3 קומות בת"א. בתכנון של אדריכלית קומת כניסה מחופה בלוחות

קרא עוד...

השארת תגובה