חיפוי לובאים

לאחרונה אדריכלים ומעצבי פנים התחילו להרבה יותר להתייחס  לחיפוי לובאים בלוחות HPL.  הלובאים והמסדרונים הם סימן ההיכר של כל בניין.

לובי הוא כניסה לבניין חייב להיות נגיש, מזמין, נעים ונקי. בשל העובדה שמדובר במקומות  בהם יש הרבה תנועה, די קשה לשלב את יופיו של לובאים עם המאפיינים והתנאים הטכניים הדרושים.

תעבורה גבוהה משפיעה ישירות על ניקיון המקום. עקבות של נעליים מלוכלכות, אבק, כתמים וכל זיהום אחר דורשות ניקוי רטוב קבוע. משטיפת הקירות המתמדת, שלמות החיפוי נפגעת, מה שמוביל לניתוקים ושבבים. לחדרים אלה לעתים קרובות יש גם לחות גבוהה ושינויי טמפרטורה פתאומיים, מה שתורם גם הוא להרס הציפוי.

לכן כדאי לדאוג לחיפוי  איכותי ואמין של יחזיק המון שנים. פתרון מצוין לחיפוי הלובאים הוא השימוש בלוחות HPL לחיפוי פנים.

חיפוי לובי בHPL

לוחות HPL מאפשרים לעצב חלל של לובי בצורה מושלמת .הם גם האפשרות המוצלחת ביותר לתיקונים קוסמטיים . לוחות HPL עמידים בפני לחות (המאפשרת ניקוי רטוב לפחות כל שעתיים),אם תקן אש 755, עמידים לנזקים מכניים, תגובות כימיות, והם גם ידידותיים לסביבה.
בעזרת לוחות HPL תוכלו ליצור שיפוץ ייחודי ומעשי . אשר "יענג את עין" המבקרים, ובכך יהיה נוח ומועיל עבור בעל המקום. חיפוי HPL מושלם לחיפוי  ומסדרונות, הן למתחמים מסחריים והן למבני מגורים.

עוד על לוחות HPL לחיפוי :

מה זה  לוחות HPL לחיפוי פנים:

זה לוחות למינט דחוסות בלחץ גבוה וטמפרטורה גבוהה .

לוח HPL מורכב מכמה שכבות של נייר קראפט או סיבי עץ , הנלחצים במילוי שהוא בעיקר שרף אקרילי.

לוחות HPL משתמשים לחיפוי קירות פנים וחוץ, לבניה ירוקה , החומר שהם עשוים בו לא רעל, לא מזיק לסביבה. ,

הלוח HPL יכול להיות חד-צדדי, דו צדדי, הוא יכול להיות צבוע בלבד , או עם ציפוי דקורטיבי. 

בהשוואה לציפויים אחרים, לוחות הקיר של HPL הם בעלי המאפיינים הטכניים הטובים ביותר ועומדים בכל דרישות התפקוד. אורך חיי הלוחות הללו הוא כ -50 שנה.

כיום, לוחות אלה נחשבים לחומר חיפוי לובאים העמיד, האמין והמודרני ביותר.
בשל התכונות הדקורטיביות הייחודיות של החומר, ניתן לבחור בהחלט כל פתרון פנים באמצעות לוחות HPL לחיפוי ועיצוב לובאים ומסדרונות.

יתרונות של חיפוי לובאים והמסדרון בלוחות HPL:

חיפוי קירות לובאים עם לוחות HPL נראה מאוד יחודי בפנים. לכן חיפוי כזה מתאים לכל סוג של לובאים. לדוגמה, ניתן להשתמש בלוחות קיר  hpl לחיפוי ועיצוב קירות הלובאים, המסדרונות והאולמות של מוסדות רפואיים, מרפאות וטרינריות, מרכזי עסקים, בנייני מגורים, מכוני יופי.

היתרונות העיקריים של חיפוי כזה הם:

  • עמיד בפני כל נזק מכני. לוחות HPL עמידים בפני פגיעות ושריטות. במקרה זה, לא מופיעים פגמים בציפוי;
  • בידוד תרמי יעיל ובידוד רעש של החדר;
  • אפשרות להסתיר אי סדרים בקירות. התקנת לוחות מסווה בצורה מושלמת כל פגם. אפשר גם להניח חוטים, כבלים וחבלים מתחת ללוחות, שחולפים לאורך לובאים, המסדרונות ואשר חייבים להסתיר אותם;
  • לוחות HPL עשויים מחומרי גלם ידידותיים לסביבה. הם אינם פולטים חומרים מזיקים ורעילים;
  • הנוכחות של משטח אנטיבקטריאלי שעליו לא מצטברים וירוסים, חיידקים ומיקרואורגניזמים מזיקים אחרים ;
  • החומר עמיד לניקוי רטוב תכוף באמצעות כימיקלים ביתיים וחומרי חיטוי אחרים.
חיפוי HPL

רבגוניות של לוחות HPL לחיפוי לובאים:

שום חיפוי קיר אחר בלובאים ובמסדרונים, כולל טפט ויניל וטיח דקורטיבי יקר, אינו מעשי כמו חיפוי HPL.

בנוסף, חיפוי קירות עם טפט או טיח דורש עלויות נוספות לפירוק חיפוי קיים. תחילה יש לפרק את החומר הישן, להכין את הקיר, להסיר כל מיני שבבים וסדקים. כל זה מוביל לעלויות כספיות גבוהות, כמו גם לתיקונים ארוכי טווח ולכלוך מסביב.

מספר גדול של יזמים ,אדריכלים ומעצבים  בוחרים בלוחות  HPL לעיצוב וחיפוי  קירות של לובאים. הם אינם דורשים יישור ראשוני של קירות הלובאים והמסדרונים והסרה של הציפוי הקודם. הכל מהיר, נוח ופרקטי, ואם תקן אש ישראלי.

חיפוי לובאים

חיפוי HPL בקירות חיצוניים

פרויקט לדוגמה ברחובות – חיפוי קירות חיצוניים של בית הספר  בלוחות HPL. בפרויקט אדריכלי הייתה מסימה לבצע חיפוי קירות חיצוניים בלוחות HPL בשילוב עם אבן

קרא עוד...

ארונות שירות בלובי

ארונות שירות בלובי. חיפוי ארונות בלובי. מה אנחנו מתכוונים שאומרים ארונות שירות בלובי ? בכל בניין מגורים וכל מבנה מסחרי יש ארונות שירות כמו ארונות

קרא עוד...

חיפוי פייבר צמנט

פרויקט לדוגמה בנתניה – חיפוי קירות בלוחות פייבר צמנט אפור. פנה אלנו לקוחה, בעלת פנטהאוז בקומת 17. לפי פרויקט אדריכלי הקירות חיצוניים מחופים לוחות פייבר

קרא עוד...

חיפוי לובי בלוחות HPL

פרויקט לדוגמה בת"א – חיפוי לובי וביצוע ארונות שירות מלוחות HPL בבניין מגורים חדש. פרויקט מאוד מיוחד ויפה. לפי עיצוב אדריכלי היה צריך לבצע חיפוי

קרא עוד...

חיפוי HPL במבנה מסחרי

פרויקט לדוגמה בת"א – חיפוי קומת כניסה של מבנה מסחרי בלוחות HPL. מבנה מסחרי של 3 קומות בת"א. בתכנון של אדריכלית קומת כניסה מחופה בלוחות

קרא עוד...